Σημαντικά έργα αναβάθμισης του Εφετείου Αθηνών, συνολικού κόστους άνω των πέντε εκατομμυρίων ευρώ (5.000.000 ευρώ), που στοχεύουν στη βελτίωση των συνθηκών εργασίας και την ενίσχυση της ασφάλειας δικαστικών λειτουργών, δικαστικών υπαλλήλων, δικηγόρων και πολιτών εγκαινίασε σήμερα ο Υπουργός Δικαιοσύνης, Γιώργος Φλωρίδης. Παρουσία του Υφυπουργού Δικαιοσύνης, Ιωάννη Μπούγα, του Γενικού Γραμματέα Δικαιοσύνης, Πέλοπα Λάσκου, της Προϊσταμένης του Εφετείου Αθηνών, Σοφίας Λιγνού, των μελών της Τριμελούς Διοίκησης του Εφετείου, Προέδρων Εφετών, Δημήτρη Κοντόπουλου και Κώστα Σαργιώτη, Εφετών καθώς και δικαστικών υπαλλήλων ο Υπουργός Δικαιοσύνης εγκαινίασε τη νέα δικαστική αίθουσα (Δ5) στο ισόγειο του Εφετείου Αθηνών, προκειμένου να εκδικάζονται εκεί υποθέσεις με μεγάλο αριθμό κατηγορουμένων και διαδίκων. «Με ιδιαίτερη χαρά εγκαινιάζουμε αυτή την αίθουσα. Ήταν μια από τις πρώτες αποφάσε ...